mercator fransiznetrgovine header

Franšizne trgovine

Mercator je najbolj dostopen trgovec z najdaljšo tradicijo v Sloveniji in »najboljši sosed« večini prebivalcev. Prvo franšizno prodajalno smo odprli leta 1991, danes pa je v Mercatorjev franšizni sistem vključenih več kot 170 franšiznih prodajaln po vsej Sloveniji.

Več kot polovico franšiznih prodajaln upravljajo zasebna podjetja in samostojni podjetniki. V franšizni model Mercator je vključenih tudi veliko kmetijskih zadrug, ki so tudi Mercatorjevi dobavitelji, predvsem v sklopu projekta Radi imamo domače.

Prednosti franšize

Franšizna trgovina Mercator je v očeh kupca Mercatorjeva trgovina z lokalnim pridihom. Sosedske prodajalne, ki so vključene v franšizni sistem Mercator, imajo številne konkurenčne prednosti:

  • priročne lokacije,
  • širok nabor kakovostnih izdelkov Mercatorjevih trgovskih znamk,
  • ponudbo izdelkov lokalnih proizvajalcev
  • in kakovost storitve, ki temelji na osebnem stiku.

Franšizne prodajalne Mercator so vključene v sistem Pika, ki je največji bonitetni sistem v Sloveniji, v katerega je včlanjenih več kot 670.000 imetnikov kartic. Sistem, ki omogoča številne ugodnosti (zbiranje in unovčevanje pik, popuste, možnost plačila na obroke in mobilno poslovanje) zagotavlja lojalnost potrošnikov in stabilnost poslovanja. Franšizne prodajalne so vključene v projekta Radi imamo domače in Moje znamke ter v vse druge marketinške aktivnosti in projekte, ki jih izvajano tudi v lastnih maloprodajnih enotah. Franšizne prodajalne so prav tako vključene v nacionalno shemo kakovosti - Izbrana kakovost.

Znanje in podpora

Mercator Veleprodaja franšiznim prodajalnam prenaša pomemben »know-how«, omogoča uporabo uveljavljenih Mercatorjevih blagovnih znamk in nudi celovito podporo poslovanja:

  • ob odprtju nove franšizne prodajalne (strokovna pomoč, ki zagotavlja zadovoljstvo potrošnikov, frekventnost nakupov in rast maloprodajnega prometa),
  • pri načrtovanju prodajnega prostora in opreme,
  • pri oblikovanju ponudbe in pozicioniranju na prodajnem mestu
  • pri optimizaciji poslovanja
  • z organizacijo in izvedbo izobraževanj zaposlenih (s področij prodajnih veščin, ravnanja s sadjem in zelenjavo, delikateso, dopeko in toploteko).

Franšizno razmerje med Mercatorjem in samostojnimi pravnimi subjekti temelji na lojalnem sodelovanju, zaupanju in spoštovanju dobrih poslovnih običajev. Pogodbeni stranki s sklenitvijo franšizne pogodbe ohranjata svojo gospodarsko samostojnost in poslujeta v okviru pogodbenega razmerja kot pravno samostojna subjekta.

Stopite v stik

Vito Šaruga

Vodja prodaje za franšize

Naročanje in dostava

Poteka dnevno iz centralnih skladišč Mercatorja. Naročila oddajajo kupci samostojno, saj so integrirani v sistem Mercatorja. Naročanje in dostava potekata dnevno iz centralnih skladišč Mercatorja.

Prodajno osebje

Z najširšo in izkušeno mrežo potnikov, ki se ponašajo z odličnim poznavanjem trgovskega sektorja, smo vsak dan prisotni pri več kot 170 franšiznih prodajalnah po vsej Sloveniji. Prodajno osebje redno izobražujemo na področju poznavanja asortimana in novosti na trgu. Ob podpisu pogodbe postane izbrani prodajni predstavnik vaš skrbnik, ki vam je vedno na voljo. Svetujemo pri določanju asortimana, predstavimo akcijske izdelke, iščemo prilagojene rešitve za vaše želje in potrebe.

Reference

Naši franšizojemalci so največje kmetijske zadruge kot so Metlika z.o.o., Idrija z.o.o. Trebnje, z.o.o, Ptuj, Velike Lašče, z.o.o., Sevnica, z.o.o., Ribnica, z.o.o., Stična, z.o.o., Litija, z.o.o., Tolmin, z.o.o., Šmarje, z.o.o., Koroška KGZ, z.b.o., Šaleška dolina, z.o.o. ter manjša podjetja in samostojni podjetniki.

Želite biti obveščeni? Prijavite se na naše e-novice.

E-novice